Personības izaugsmeKo darīt dienās, kad ir grūti

Lai cik ļoti cilvēks cenšas dzīvot pozitīvi, domāt tikai labas domas un mīlēt visu pasauli, tomēr pienāk arī tādas dienas, kad vairs nav spēka būt pozitīvam un smaidīt. Pienāk dienas, kad šķiet, ka viss ir slikti, pašam nekas vairs nesanāk un neko arī vairs negribas darīt. Kā rīkoties šādās situācijās? Kā pamazām atgriezties uz pozitīvā viļņa? Kā sevi motivēt un uzmundrināt? Lūk, daži padomi, kā rīkoties grūtos dzīves brīžos…

  1. Paņem baltu papīra lapu, un uzraksti 7-10 savas labās īpašības. Jā, vismaz septiņas! Šīs īpašības padara tevi unikālu. Šo lapu piespraud pie rakstāmgalda vai kādā citā redzamā vietā, lai brīžos, kad jūties nomākts, vari izlasīt un atcerēties, kāpēc tieši tu esi tik īpašs.
  2. Atceries un pieraksti tos brīžus, kad esi sasniedzis kādus lielākus mērķus. Pakavējies atmiņās, kā tajā brīdī juties, ko tad domāji par sevi.  Tas ir svarīgi, jo tas palīdz labāk sasniegt arī patreizējos mērķus.
  3. Centies apzināties un izslēgt no savas ikdienas visus negatīvos vārdus. Nemeklē kļūdas sevī vai citos, neatgādini sev par “visām tām reizēm, kad nesanāca”. Nestāsti citiem un sev, cik slikts esi. Tu nevari iedomāties, kā mēs “nokaujam sevī labo” un “pierunājam sevi būt sliktam” brīžos, kad mēs nejūtamies labi.
  4. Izvēlies kādu iedvesmas avotu. Pasaulē ir tik daudz cilvēku, kas paveikuši lielas lietas, vai līdz sirds dziļumiem aizkustinājuši miljoniem cilvēku. Izvēlies kādu, kura rakstura īpašībām tu gribi līdzināties. Esmu jau rakstījis, ka salīdzināt sevi ar citiem nav jēga, tomēr iedvesmoties no citiem ir ļoti svētīgi.
  5. Parūpējies par sevi! Sevi jāpalutina ne tikai svētku dienās! Izrādi mīlestību savam ķermenim, nevis pažēlo sevi. Ēd veselīgāk, guli ilgāk, izvairies no apreibinošajām vielām, nodarbojies ar sportu vai vismaz kārtīgi izkusties!

Pieļauju, ka gandrīz visas lietas tu jau tāpat zināji. Tomēr dažkārt ir svarīgi to sev atgādināt, lai atkal saņemtu grūdienu atgriezties uz pareizā ceļa!

Mīliet sevi un citus!

Atbildēt

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment